Til DNT.no forside
Halve bildet er åpent hav, flatt og stille, og andre halvdelen er en lilla, skyfri himmel. Noen få flate svaberg ligger i horisonten, og solen titter så vidt fram bak noen skyer på venstre side. Midt på vannet er en person i en kajakk, som padler vekk fra oss.
Frøya Turlag

Frøya Turlag er en del av Trondhjems Turistforening (TT), og drives av lokale ressurspersoner. Frøya Turlag jobber for at flest mulig skal bli godt kjent i og med Frøya, og for at de som bor her skal være stolte av å være frøyværing!

Bestill overnatting på hyttene
Trollheimen august 23. Trollheimshytta og Svartådalen.
Bestill overnatting på hyttene
Bli medlem
Bli medlem

Vår medlemsforening

Trondhjems Turistforening (TT) er Midt-Norges største friluftslivsorganisasjon med over 22.000 medlemmer. Organisasjonen ble grunnlagt i 1887. TT er tilknyttet Den Norske Turistforening (DNT), og foreningens formål er å tilrettelegge for et aktivt, enkelt og naturvennlig friluftsliv. Administrasjonen med Turbutikken holder til i Sandgata 30 i Trondheim.

Trondhjems Turistforening
DNT der du er